Voor Rijkswaterstaat zijn wij op zoek naar een Technisch Adviseur TTI (Tunnel Technische Installaties) productielijn ZN A Tunnels III.
36 uur P/W, Geen ZZP(Indirect)
LET OP:
• Geen ZZP
• Rol is op Locatie; Utrecht
• 24 uur p/w
• Eisen & wensen - graag uitschrijven in het CV!
• Aanbiedingen van kandidaten worden beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt de kandidaat niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarna wordt er beoordeeld op diverse wensen. In de aanbieding van de kandidaten moeten eisen en wensen: plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden;
• Let op! Vanwege AVG heeft Rijkswaterstaat expliciete voorwaarden gesteld voor het aanbieden van CV's! Zie onderaan.
Rijkswaterstaat
Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en werkt dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland.
Werklocatie: Wij verwachten dat je voornamelijk in de randstad inzetbaar bent. Bij Rijkswaterstaat werken we volgens de richtlijnen van de overheid. Dit betekent dat we zoveel mogelijk thuis werken en maximaal de helft van de tijd op een Rijkswaterstaat kantoor of locatie als dit meerwaarde voor jou heeft. De vaste kantoor dag voor het IPM team is woensdag, op het Rijkswaterstaat kantoor in Utrecht.
Opdrachtomschrijving:
Als Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw werk je in teamverband aan de contractvoorbereidingsfase van de koploperaanpak en adviseur je en ondersteun je de actualisatie van de routekaart. De laatste genoemde is in samenwerking met marktpartijen en semioverheden.
Voor jou als Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw ligt er de taak om te borgen dat zowel de maritiem innovatieve kant van de ontwikkeling goed wordt ingebed in de o.a. de contracten van de koploperprojecten. Daarnaast draag je zorg voor het goed tot stand komen van
de routekaart en dien je daarin de belangen van Rijkswaterstaat mee te wegen in de belangen die de marktpartijen dan wel semioverheden bij actualiseren van de routekaart. De Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw is de spil in het netwerk van de ontwikkeling in de maritieme met scheepsbouwkundige markt en draagt zorg voor een goede onderbouwing dan wel vastlegging voor de documentatie, bij zowel de koploperaanpak als de actualisatie van de routekaart.
Tevens ben je verantwoordelijk voor het toepassen van kaders & richtlijnen, invoering en toepassing van nieuwe methodieken en draag je bij aan landelijke ontwikkelingen.
De Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw is verantwoordelijk voor het technisch weten (“Hoe bouw je iets goeds”) en geweten (“Hoe bouw je het goede”) van ons project. Dit komt tot uitdrukking in de onderstaande kernactiviteiten van de Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw:
• Regie op techniek;
• Vertaling van klanteisen;
• Risicomanagement techniek;
• Operationeel verantwoordelijk voor veiligheid;
• Beoordelen kwaliteit (m.b.t. effecten, ontwerp, kaders, richtlijnen);
Jouw capaciteiten om te plannen, organiseren en innoveren zijn van onschatbare waarde, zeker gezien de aanzienlijke technische complexiteit en de impact van dit transitiepad op de omgeving.
Je legt niet alleen de focus op een vlot verloop van de werkzaamheden, maar bouwt ook actief aan
een netwerk en onderhoudt nauwe contacten met innovatiemanager en externe partijen.
Kortom, als Senior Technisch Adviseur Maritiem/Scheepsbouw ben jij de drijvende kracht achter het succes, waarbij jouw expertise voor een geslaagd resultaat voor de koploperaanpak en de routekaart.
• Analyseren
• Klantgericht
• Plannen en Organiseren
• Samenwerken
• Organisatiesensitief
• Onafhankelijk
• Omgevingsbewust
• Accuraat
• Communicatief in woord en schrift
Resultaat opdracht:
Succesvolle implementatie van de koploperaanpak in daarvoor geselecteerde projecten. Tevens een bijdrage leveren in de tot stand komen van de actualisatie van de routekaart.
Leiding en toezicht:
Ja
Meest essentiële competenties:
Competenties: Scheepbouwkundige kennis, anders dan Rijksrederij.
- Communicatief in woord en schrift
- Bekend met de Rijkswaterstaat organisatie
- Begrijpt het innovatiegericht inkopen om de koploperaanpak en de routekaart
- Analyseren
- Klantgericht
- Plannen en Organiseren
- Samenwerken
- Organisatiesensitief
- Onafhankelijk
- Omgevingsbewust
- Accuraat
Eisen:
1.Kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding in een technische richting op het gebied van scheepsbouw en maritieme techniek,
2.Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met onderhoud van infrastructuur en/of maritieme techniek.
3.Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het innovatiegericht inkopen in de maritieme sector.
Wensen:
1.Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met scheepsbouw projecten, bij voorkeur 5 jaar.
2.Mate waarin kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met systems engineering, bij voorkeur 5 jaar.
3.Kandidaat is bekend met de Rijkswaterstaat of soortgelijke organisatie en kan daar in zelfstandig opereren
4.Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met MKI.
• Bij voortijdige beëindiging geldt dat een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht wordt genomen;
• BELANGRIJK!: Vul alle kandidaat gegevens juist in. Bij het voorstellen: CV in PDF met voor- en achternaam en vul bij “woonplaats” de woonplaats in van de kandidaat. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding;
• Bijzonderheden AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens (enkel de bedrijfsnaam en logo mogen zichtbaar zijn op het format).
• Mailadres wel in de motivatie vermelden, deze dienen wij in te vullen tijdens het aanbieden! (Bij geen mailadres van de kandidaat, kunnen wij de aanbieding niet accepteren!).